Piotr Żyła o Sercu i skokach w kampanii promującej krwiodawstwo (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange Polska zachęcającej do honorowego oddawania krwi. W akcji wspólnie z Sercem i Rozumem, brand heroes Orange, bierze udział Piotr Żyła.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Żyła o Sercu i skokach w kampanii promującej krwiodawstwo (wideo)

W nowych spotach kampanii krwiodawstwa Piotr Żyła pytany przez Rozum wypowiada się o skokach narciarskich, m.in. o szansach Serca w tej dyscyplinie. Ma to promować akcję charytatywną „Wielcy sercem”, w ramach której Żyła zapowiedział, że zmierzy się z animowanym bohaterem w skokach, o ile uda się w punktach krwiodawczych zebrać 5 tys. litrów krwi (przeczytaj więcej i zobacz poprzedni spot).

Głównym elementem kampanii jest serwis wielcysercem.pl, a ponadto działania są prowadzone w serwisach społecznościowych. Akcja potrwa do początku lutego.

Za przygotowanie i realizację kampanii w internecie odpowiada agencja Lemon Sky. Współorganizatorami akcji są Narodowe Centrum Krwi i Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji