Kampania ma na celu wyróżnienie głównego benefitu produktu Pirolam Szampon, którym jest podwójne działanie - zwalczanie łupieżu i pielęgnacja włosów. Dzięki temu konsumentki nie muszą wybierać pomiędzy skutecznością działania a pięknym wyglądem.
W spocie w kreatywny sposób wykorzystano zabieg znany z formatów typu Shorts czy Reels znany z mediów społecznościowych.

Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Hand Made, odpowiadająca również za nadzór realizacyjny.
- W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wybór koncepcji przygotowanej przez Hand Made. Przekonała nas wizja, która łączy w sobie najważniejsze cechy produktu. Co więcej, produkcja wpisuje się w panujące obecnie w reklamie trendy, które wykorzystują dobrze znane formaty z mediów społecznościowych. Realizacja kampanii została przeprowadzona na najwyższym poziomie - komentuje Martyna Bartczak, category marketing manager w Polpharma.
To kolejna już realizacja agencji dla koncernu Polpharma. W poprzednich latach agencja odpowiadała za telewizyjne kampanie Famotydyny Ranigast i Pyralginy.











