Pisma luksusowe: "In Style" i „Joy" tracą czytelników

W sierpniu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło pismo „In Style”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. wyniosła 218 409 egz., czyli o 5,33 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Drugą lokatę zajął magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 124 681 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 21,52 proc.

Na ostatnim miejscu podium znalazł się miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż ogółem zmalała o 4,40 proc. do 114 897 egz.

Największy spadek sprzedaży dotknął plasującego się na dziewiątym miejscu w zestawieniu miesięcznika „In Style” (Hubert Burda Media). Jego sprzedaż zmniejszyła się o 25,12 proc. i ostatecznie wyniosła 69 788 egz.

Jedynym wzrostem wśród miesięczników luksusowych pochwalić się może także wydawane przez Burdę „Elle”, które w zestawieniu znalazło się na ósmym miejscu. Jego sprzedaż wzrosła jednak tylko o 0,36 proc. i wyniosła ona 73 055 egz.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (20,60 proc.) pochwalić się może magazyn „Elle”. Z kolei największy spadek dotknął tutaj miesięcznika „Shape” (Marquard Media Polska) - wyniosł on aż 55,67 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"