Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2016 roku wyniosła 771 862 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku była ona niższa o 5,38 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 3,34 proc. do poziomu 538 037 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął kolejny tygodnik Bauera - „To & Owo”. W I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 7,53 proc. do poziomu 321 022 egz.
Tuż za podium znalazł się inny magazyn wydawany przez Bauera - „Twoje Imperium”. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 319 570 egz., po wzroście o 3,12 proc.

W czołowej piątce znalazł się jeszcze się jeszcze „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował stratę o 2,88 proc. do 282 383 egz.
Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo sześć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (są to wszystkie tygodniki z tego segmentu dostępne na rynku). Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











