Pisma plotkarskie sprzedają się najlepiej. Najchętniej sprzedawane tygodniki w Polsce

W październiku 2015 r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 54 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Pisma plotkarskie sprzedają się najlepiej. Najchętniej sprzedawane tygodniki w Polsce

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 771 219 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 5,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 9,22 proc. do poziomu 533 405 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął kolejny telewizyjny tygodnik Bauera - „To & Owo”. W październiku średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 6,36 proc. do poziomu 325 735 egz.Tuż za podium uplasował się inny magazyn wydawany przez Bauera - „Twoje Imperium”. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 304 140 egz., po spadku o 7,47 proc.W czołowej piątce znalazł się jeszcze się jeszcze „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował stratę o 4,13 proc. do 283 656 egz.Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo sześć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (są to wszystkie tygodniki z tego segmentu dostępne na rynku). Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji