Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 330 368 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 5,17 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 13,64 proc. do poziomu 265 896 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,09 proc. do 229 363 egz.
Czwarte miejsce zajął wydawany przez Bauera dwutygodnik „Tina”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 225 570 egz., po spadku o 5,16 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia „Świat Seriali” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,08 proc. do 207 914 egz. Tytuł ten awansował z miejsca siódmego.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











