Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 354 990 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 6,31 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,32 proc. do poziomu 300 019 egz.
Podium zamyka „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,69 proc. do 252 233 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











