Muzyczne nagrody w loterii piwa Lech

LOd 2 maja zacznie się loteria promująca piwo Lech (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Towarzyszy temu nowa odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Bądź Lechendą”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Muzyczne nagrody w loterii piwa Lech

W ramach promocji należy kupić puszkę lub butelkę piwa Lech z promocyjnym oznaczeniem, a następnie kod spod kapsla lub zawleczki zarejestrować w serwisie internetowym Lech.pl. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy zdobył nagrodę.

Promocja zacznie się 2 maja i potrwa do końca sierpnia. W puli nagród jest 50 tys. koszulek z muzycznymi motywami oraz 250 głośników Sony.

Akcję wspiera kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Bądź Lechendą”, w spocie bohater lądujący na spadochronie z marką Lech i z wielopakiem tego piwa pod pachą ratuje imprezę, na której nastąpiła awaria nagłośnienia.

 

Wiosną br. ruszyły już inne działania reklamowe piwa Lech: promujące nowe piwo bezalkoholowe Lech Free Active oraz nowy wariant smakowy piwa Lech Free 0,0%.

Za kreację reklam z serii „Bądź Lechendą” odpowiada agencja Bardzo, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith.

Działania reklamujące piwo Lech obejmują m.in. telewizję oraz internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych