Piwo Janusza Palikota reklamowe w telewizji, ale nie w TVP. "Póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji"

Aktor Piotr Stramowski został twarzą kampanii wizerunkowej piw grupy Manufaktura, warzonych w browarze w Tenczynku. Kampania telewizyjna nie objęła Telewizji Polskiej. - Nigdy nie będziemy się reklamować w TVP, póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji - mówi Janusz Palikot, właściciel Browaru Tenczynek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie prasowym, "na promocję z wykorzystaniem spotu telewizyjnego oraz reklamy  w internecie Manufaktura przeznaczyła 2 mln złotych, wspierając swoje hity sprzedażowe - Pils, Świeże, Marakuja, Double IPA". W reklamach internetowych do wymienionych marek dołączy także piwo BUH.

Kampania reklamowa obejmuje portale internetowe oraz stacje telewizyjne należące do grupy Polsat i grupy TVN.

- Nigdy nie będziemy się reklamować w TVP, póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji. Kłamliwa propaganda i styl przekazu prezentowanego w TVP jest absolutnym zaprzeczeniem naszych wartości -  powiedział Janusz Palikot, właściciel Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, do której należy Browar Tenczynek.

Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym główną rolę zagrał Piotr Stramowski, ambasador browaru w Tenczynku. Spot przygotowano w wersji 15 i 30 sekund. Wszystkie sceny, także kaskaderskie nakręcono wyłącznie z udziałem  Stramowskiego.

Pils Tenczynek w nowej szacie graficznej

Reżyserami i autorami koncepcji spotu są Anna Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski, który wcześniej przygotował spot dla marki Marakuja z udziałem Iggy Popa. Autorem zdjęć jest  Jacek Podgórski. Za scenografię odpowiadała Anna Łoskiewicz. Choreografię opracowała Agnieszka Konopka, a charakteryzację Olga Nejbauer.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wodka-wybuhowa-uwolnij-mocniejszego-buha-kuba-wojewodzki-janusz-palikot ##

Muzyka to "Mork n Mindy",  Sleaford Mods ft. Billy Nomates. Niezwykłe stroje, w których występuje Piotr Stramowski zaprojektowała i wykonała Monika Palikot i jej Capricorn arthouse. Projekt Managerem była Agnieszka Marszałek. Producentem Dragan Film Agnieszka Dragan, a kierownikiem produkcji Grażyna Bastek. Postprodukcją zajęło się studio  Televisor.

Obsługę mediową kampanii zapewnia Group One. Występujące w spocie piwo PILS Tenczynek prezentowane jest w nowej szacie graficznej. To zapowiedź rebrandingu produktu. Piwo Świeże zaprezentowano w butelce szklanej. To także zapowiedź zmian, jakie przygotowano dla tej marki. Do tej pory piwo Świeże było dostępnego tylko online i w dwóch sklepach stacjonarnych w Krakowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele