Podobnie jak w ubiegłym roku osią spotu reklamowego, będącego opowieścią o czerpaniu radości z życia, jest utwór „Myślę sobie, Ż”. Piosenka, będąca reinterpretacją utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu Voo Voo, została stworzona przez Brodkę i Igo w 2024 roku. Firma podaje, że utwór wyświetlono ponad 4 mln razy w serwisie YouTube. Spoty wykorzystujące piosenkę można już oglądać w telewizji w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, a także w serwisach VOD. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie i mediach społecznościowych.
Marka Żywiec wystartowała także z silną kampanią outdoorową. Na ulicach można już zobaczyć nośniki wykorzystujące nakładki 3D, wielkoformatowe siatki oraz nośniki DOOH. Kreacje są widoczne w największych polskich miastach – Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu oraz w GOP. Prawie 630 nośników OOH nawiązuje do cieszenia się życiem na łonie natury.

– Kontynuujemy kampanię, która spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem przez konsumentów. Te nawiązania do sielskiego życia i polskości będą pojawiać się także w późniejszych działaniach marki. Już wkrótce opowiemy o nich więcej – mówi Natalia Szałkowska, senior brand managerka marki.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Altavia Kamikaze +K2. Działania BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Postprodukcją zajęło się studio RIOthePost, a udźwiękowieniem – Głośno.











