PixAd będzie sprzedawać reklamy w serwisach Ringier Axel Springer

Sieć PixAd będzie oferować reklamy na fotografiach w serwisach Ringier Axel Springer. Współpraca dotyczy siedmiu najpopularniejszych stron wydawnictwa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

PixAd oferuje reklamy typu in-image, wykorzystujące potencjał marketingowy zdjęć publikowanych w serwisach internetowych. Firma udostępnia dwa podstawowe formaty reklamowe: bannery oraz aplikację e-commerce'ową, która zmienia statyczne zdjęcia w interaktywny kontent generujący sprzedaż.

Obecnie do kilkuset stron zrzeszonych w sieci PixAd dołącza siedem serwisów Ringier Axel Springer: autoswiat.pl, gamezilla.pl, fakt.pl, komputerswiat.pl, newsweek.pl, przegladsportowy.pl i wspodnicy.pl. Przypomnijmy, że wszystkie witryny Ringier Axel Springer w grudniu  ub.r. miały prawie 5 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu PBI/Gemius).

Współpraca PixAd z Ringier Axel Springer została podjęta w wyniku działań new businessowych sieci. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"