PKN Orlen dalej sponsorem Wisły Płock

PKN Orlen pozostaje sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego Wisła Płock w latach 2022-2024.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Umowa Orlenu z Wisłą Płock obowiązuje od 1 lipca 2022 r. do 30 czerwca 2024 r. W porównaniu do poprzedniego kontraktu zwiększona została wysokość gwarantowanego wynagrodzenia oraz wysokość premii za osiągane wyniki. Marka Orlen będzie prezentowana na koszulkach zawodników oraz na nowo budowanym stadionie podczas wszystkich meczów ligowych.

Nowy sezon Ekstraklasy rusza już 15 lipca br.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pkn-orlen-sponsore-wisla-plock ##

- Jestem przekonany, że przedłużenie współpracy z tak rozpoznawalną marką, jak PKN Orlen, to ważne wydarzenie dla Klubu. Szczególnie, że po kilku latach udało nam się porozumieć na dłużej niż na jeden sezon. Dla Klubu oznacza to większą stabilizację i możliwość zaplanowania szerszych działań. Jestem bardzo szczęśliwy, że nadal będzie nam dane współpracować - mówi Tomasz Marzec, prezes Wisły Płock.

"Dwuletnia umowa zapewni klubowi nie tylko stabilną działalność, ale też możliwość dalszego rozwoju drużyny" - podano w komunikacie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lv-bet-sponsor-wisla-plock-do-2023-roku ##

Orlen z Płockiem

- Mimo, że Orlen jest marką globalną, to firma pozostaje szczególnie związana z Płockiem, gdzie znajduje się nasz nowoczesny kompleks produkcyjny. Dlatego wsparcie dla lokalnych inicjatyw, szczególnie tych, które są ważne dla mieszkańców miasta jest dla nas priorytetem. Sport pełni szczególną rolę w strategii sponsoringowej, aktywnie wspiera rozwój biznesu i postrzeganie marki, Wisły Płock nie mogło więc zabraknąć w sportowej ekipie Grupy Orlen. Udowodniliśmy, że jesteśmy solidnym partnerem, na którego zawsze można liczyć i to się nie zmienia - mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day