Spoty promujące nowe opcje w aplikacji IKO zaczynają się od stwierdzenia „Wszystko się zmienia”. Podkreślają, jak łatwo można w tej aplikacji założyć rachunek, potwierdzając swoją tożsamość poprzez wykonanie selfie oraz z pomocą asystenta głosowego zlecić różne operacje, m.in. przelew.

Działania reklamowe PKO BP obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową banku odpowiada Artegence w zakresie ATL, Cheil w internecie (niedawno pozyskała to zlecenie w przetargu) oraz dom mediowy Havas Media w zakresie planowania i zakupu mediów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pko-bp-wyniki-i-kwartal-2020-ponad-pol-miliarda-zysku-netto,7170531095861377a ##

Na początku maja PKO Bank Polski zaczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć” pokazującą życie w czasie epidemii koronawirusa.











