W spocie mężczyzna pokazuje koledze, który przy kontroli na lotnisku musi wyjąć m.in. monety i portfel, jakie zalety daje korzystanie z aplikacji IKO dostępnej wraz z Kontem za Zero. Kampania podkreśla, że IKO w marcu ub.r. zwyciężyło w rankingu obejmującym aplikacje mobilne 100 banków z całego świata.
Reklamy informują też o innych usługach w ramach Konta za Zero, takich jak karta wielowalutowa, kantor internetowy oraz ubezpieczenie podróżne. Ponadto podkreślają, że klient nie płaci za prowadzenie rachunku, przelewy oraz wypłaty z ponad 3 tys. bankomatów PKO BP.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/konto-dla-mlodych-w-pko-bp-maciej-musial-w-wakacyjnych-reklamach-wideo,7171444250236545a ##
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet, prasę oraz oddziały PKO BP.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pko-bp-dane-finansowe-i-kwartal-2018,7171450730006145a ##

Obsługą marketingową PKO BP zajmują się Agencja Warszawa (kreacja reklam), Artegence (reklamy i działania w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów).











