Przedmiotem przetargu jest kompleksowa obsługa PKO BP, spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego w zakresie planowania i organizacji działań eventowych.
Wybrana agencja (może być więcej niż jedna) będzie odpowiadać m.in. za tworzenie koncepcji i organizowanie działań eventowych w tym głównie konferencji, spotkań integracyjnych, spotkań o charakterze szkoleniowym, społecznym, eventów sportowych, spotkań typu incentive itp., także za granicą.
Zajmie się też promocją banku, jego produktów i usług poprzez działania eventowe, opracowaniem materiałów promocyjnych, informacyjnych, edukacyjnych związanych z organizowanym przedsięwzięciem, badaniem rynku celem wyłonienia optymalnych pod względem jakościowym i cenowym dla banku podwykonawców.
Do jej obowiązków ma należeć również bieżąca, codzienna obsługa banku (tzw. account service) obejmująca obsługę administracyjną związaną ze świadczonymi usługami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pko-pb-pko-konto-dla-mlodych-i-pko-konto-pierwsze-reklama,7170114607085697a ##
Oferty mogą składać agencje, które prowadzą działalność od minimum trzech lat, zatrudniają minimum pięć osób na umowę o pracę oraz mają doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej. Przetarg potrwa do 8 października.
Przetarg podzielono na dwa etapy. Pierwszy obejmuje składanie ofert. W nim zostaną wybrane agencje, które zostaną zaproszone przez bank do drugiego etapu postępowania.
W drugim etapie postępowania agencje zostaną poproszone o wykonanie określonych prac projektowych (zadanie) oraz ozłożenie ofert handlowych /cenników. Spośród nich bank wybierze maksymalnie cztery agencje i zawrze z nimi umowy ramowe na dwa lata.











