Publicis po wygrany przetargu przygotuje nową kampanię reklamową PKP Intercity

Spółka PKP Intercity powierzyła agencji reklamowej Publicis (Publicis Worldwide Polska) opracowanie nowej platformy komunikacji marketingowej, która ma wyznaczyć kierunek działań marki na najbliższe lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach prac powstanie m.in. nowy claim oraz kampania wizerunkowa, której start zaplanowano na wiosnę br. Celem działań będzie budowanie świadomości i atrakcyjności marki PKP Intercity oraz wzrost sprzedaży jej produktów.

Zamknięty przetarg trwał od listopada ub.r.., a jego wyniki ogłoszono pod koniec stycznia br. Publicis będzie pracować dla przewoźnika przez rok. W przetargu brały też udział agencje GPD, BBDO Warszawa, PZL i Ogilvy&Mather.

Wcześniej obsługą reklamową kampanii PKP Intercity zajmowała się m.in. agencja PZL. Przygotowała dla przewoźnika serię spotów opartych na parafrazach wiesza "Lokomotywa" Juliana Tuwima.

Na początku stycznia br. PKP Intercity powierzyło obsługę public relations agencji Publicis Consultants, należącej do Publicis Worldwide Polska.

Przewoźnik jest w trakcie przetargu na obsługę mediową. O budżet w wysokości 11,3 mln zł walczą Value Media, Zenith, Arena Media i MullenLowe MediaHub.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji