PKP Intercity reklamuje podróżowanie koleją

„Dbamy o dobre relacje” to hasło nowej kampanii promocyjnej PKP Intercity, która ma zachęcić Polaków do jazdy pociągami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity reklamuje podróżowanie koleją
fot. materiały prasowe

Celem kampanii „Dbamy o dobre relacje” jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją oraz umacnianie wizerunku PKP Intercity jako marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Przewoźnik w ramach działań przekonuje, że wspólna podróż, weekendowy wypad czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się niczym innym zastąpić.

"Podróż pociągiem może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, lecz także ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie więzi" - zachęca przewoźnik.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pkp-intercity-bilety-sklepy-kioski-stacje-benzynowe ##

Start kampanii wkrótce

Już wkrótce kampania pojawi się w ogólnopolskiej telewizji i w stacjach radiowych.

Działania w ramach kampanii będą szeroko prowadzone w kanałach digital oraz social media m.in. z wykorzystaniem video oraz kreacji graficznych. PKP Intercity przygotowało w ramach kampanii m.in.  30- i 6-sekundowe spoty, w których pierwszoplanową rolę grają relacje między bohaterami.

Od 1 maja wystartowały działania w outdoorze, dzięki którym przechodnie i kierowcy w największych miastach w Polsce mogą zapoznać się z głównymi przekazami kampanii. Billboardy i citylighty opowiadają o bliskości, czułości i przyjaźni, które są pielęgnowane w podróży pociągami PKP Intercity.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Publicis Worldwide Poland, produkcją zajęło się studio filmowe Dynamo, a postprodukcją Delapost. Reżyserem spotów był Michał Bulik.

 W lutym tego roku z usług PKP Intercity w pierwszym kwartale br. przewiozła ponad 13,7 mln pasażerów – najwięcej w ponad 20-letniej historii spółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim