PKP Intercity postawiło na ZenithOptimedia

PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 roku. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media Strategy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy ZenithOptimedia zrealizuje dwie kampanie. Pierwszym zadaniem domu mediowego będzie wsparcie reklamowe oferty „Wcześniej Taniej” - wprowadzonego od września dynamicznego systemu sprzedaży biletów PKP Intercity, w którym cena biletu kupionego z wyprzedzeniem może być niższa do 30%. Tematem drugiej kampanii będzie m.in. komunikacja oferty Superpromo. Obie kampanie będą realizowane w radio, internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Za obsługę PKP Intercity odpowiada zespół Optimedia. Wcześniej zajmował się tym firma Equinox Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"