Sigma Bis, Carat, Initiative i inni walczą o budżet mediowy PKP Intercity

Siedem agencji zgłosiło się do przetargu na obsługę mediową PKP Intercity. Są wśród nich m.in. Carat (dentsu), Initiative (Mediabrands), Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (należy do PZU i Orlenu). Walczą o budżet oszacowany na ok. 20 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis, Carat, Initiative i inni walczą o budżet mediowy PKP Intercity

Rozpoczęty przed miesiącem przetarg dotyczy planowania oraz zakupu mediów online i offline dla działań wizerunkowo-produktowych marki PKP Intercity.

Oferty  nim złożyło 7 firm: Initiative (zaproponowana prowizja 1,44 proc.), Mediahub (0,68 proc.), Media Group (0,81 proc.),  Mastermind Media razem z Havas Media (0,81 proc.), Starcom (0,8 proc.), Carat (2 proc.) i Sigma Bis (1,72 proc.). 

Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 14 miesięcy. Budżet przeznaczony do obsługi wynosi 19,9 mln zł. 

Audytorem w tym przetargu jest firma Double Check, wybrana przez przewoźnika do współpracy w połowie lutego br. 

Ostatnio za obsługę mediową PKP Intercity odpowiadały agencje Mastermind Media i Havas Media, które wygrały przetarg latem ub.r. Do obsługi miały budżet w kwocie 18,6 mln zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele