Wybrana firma będzie wspierać PKP Intercity w zakresie przygotowania i przeprowadzenia przetargu dotyczącego wyboru domumediowego.
Do jej zadań należeć będzie m.in. weryfikacja projektu umowy z domem mediowym w trakcie przetargu, merytoryczna pomoc w wyborze oferentów (wsparcie w ocenie handlowej i merytorycznej ofert), merytoryczne konsultacje dotyczące pytań wpływających od oferentów.
Firma ta zajmie się również wsparcie merytorycznym w zakresie realizacji umowy z domem mediowym, czyli m.in. merytoryczną oceną propozycji kampanii przedstawianych PKP Intercity przez dom mediowy, monitoring realizowanych kampanii, przeprowadzenie audytu kampanii po jej zakończeniu, w ramach którego będzie weryfikacja zasięgów, w szczególności w TV, podsumowanie realizacjiumowy w zakresie warunków zakupowych, rozliczenie prowizji, ewentualnych bonusów i dodatkowych rabatów, weryfikacja finansowa (sprawdzenie wartości faktur od domu mediowego w odniesieniu do faktur od dostawców).

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 1 grudnia br.
Ostatnio PKP Intercity współpracowała w podobnym zakresie z firmą Double Check.











