PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social mediach

Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług social media marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social mediach

Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą w zakresie strategicznej obsługi działań PKP Intercity w social mediach, w szczególności w takich serwisach, jak  Facebook, Instagram, Twitter, Youtube oraz Linkedin.

Postępowanie jest podzielone na dwa etapy. W pierwszym składane są oferty formalne, merytoryczne i handlowe, które zostają poddane ocenie.

W drugim etapie organizowane są spotkania z autorami ofert najlepszych, podczas których agencje przedstawią proponowane rozwiązania zadań oraz będą udzielali odpowiedzi na pytania komisji. Potem wybrane firmy zostaną zaproszone do negocjacji. Następnie poprosi wybranych o złożenie ostatecznych ofert handlowych, z których wybierze najlepszą.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (30 proc.) i kryterium jakościowe - ocena propozycji rozwiązań wskazanych zadań (70 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele