Kampania wystartowała 2 września br. i obejmuje telewizję (TVP1, TVP 2, TVN, TVN 24, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, DiscoveryChannel, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet, VivaPolska, Tele 5, MTV Polska, AXN, Zone Club, Kino Polska, ZoneReality, VH 1 Polska, National Geographic Channel i ComedyCentral), prasę (pisma telewizyjne Wydawnictwa Bauer), a od 7września br. także internet (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl). Dodatkowood października planowane są działania outdoorowe. W ich ramachpojawi się kilkaset tablic i kilkanaście ekranów w największychmiastach kraju, w tym wielkoformatowa ekspozycja w centrumWarszawy.
Kreację kampanii przygotowała we własnym zakresie spółka ITINeovsion, właściciel platformy N, zaś media zaplanował Starcom.
Równocześnie z akcją reklamującą nFilmHD ruszyła kampaniapromocyjno-edukacyjna platformy N.












