W spocie Kuba Wojewódzki podkreśla, że dwa razy większy pakiet internetowy w Play pozwala mu na efektywniejsze prowadzenie biznesu. Zaznaczono, że okres dostępności podwójnego pakietu internetowego zależy jest inny w różnych taryfach dla firm.
Reklama podkreśla też, że Play zaczął uruchamiać sieć w standardzie 5G. Operator w styczniu uruchomił taką sieć w Trójmieście, a zapowiedział też, że do końca lutego udostępni ją w 16 miastach z 500 stacjami bazowymi, obejmującymi 5 największych metropolii i 11 mniejszych miejscowości.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-abonament-promocja-ze-smartfony-zwrot-zaplaconych-rat-po-odstapieniu-od-umowy-decyzja-uokik,7170759770105473a ##
Kuba Wojewódzki zaznacza, że Play to największa sieć komórkowa w Polsce (pod względem liczby obsługiwanych kart SIM).

Wojewódzki w reklamach Play występuje od ponad siedmiu lat. Jesienią ub.r. wspólnie z aktorką Magdaleną Cielecką promował usługę Homebox TV. Od paru lat reklamuje również oranżadę Hellena.
Kuba Wojewódzki właśnie założył wspólnie z Konradem Stachurskim, byłym dyrektor PR w Telewizji Polsat, agencję influencer marketingu. Natomiast w połowie razem ze wspólnikiem otworzył restaurację Niewinni Czarodzieje 2.0 na warszawskim Powiślu.

Kampania zapowiadająca 5G w Play ruszyła dwa tygodnie temu, w jej pierwszej odsłonie występuje Martyna Wojciechowska. Jednocześnie telekom z udziałem piosenkarki Anny Dąbrowskiej reklamuje gratisowe 30 GB pakietu internetowego w Play na kartę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-na-karte-cennik-za-polaczenia-i-sms-y-taryfy-play-i-red-bull-mobile,7170777062692993a ##
Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.
W trzecim kwartale ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

W grudniu P4, główna spółka zależna Play Communications, sprzedała siedmioletnie obligacje za 750 mln euro.











