W spocie Krzysztof Piątek popisuje się umiejętnościami piłkarskimi, a po strzeleniu gola wykonuje swój charakterystyczny gest - imituje rękami strzały z pistoletów. Następnie odwiedza punkt sprzedaży Play, w którym sprzedawcy Basia i Maciek, od wielu lat występujący w reklamach tej sieci, informują go o zaletach nowego planu abonamentowego Homebox.
W ramach planu Homebox użytkownik, oprócz nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci, otrzymuje nielimitowany internet w smartfonie (35 GB miesięcznie z pełną prędkością), a także z osobną kartę SIM do wykorzystania w innym urządzeniu mobilnym (150 GB z pełną prędkością).
Reklamy podkreślają też, że w przypadku opcji Duet i Rodzina klient otrzymuje zniżki na drugi kupiony smartfon - w przypadku Huawei P30 i Samsunga Galaxy S10 jest to 500 zł.

- Konsumujemy coraz więcej danych w internecie, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na szybki transfer wysokiej jakości. Play chce wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, dlatego stawia na dynamiczny rozwój i świeżość ofert. Dlatego oczywiste wydaje się zaproszenie do współpracy jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia - komentuje Michał Sobolewski, dyrektor ds. marketingu Play.
Podwyżka cennika abonamentowego Play
Hombox w wariancie dla jednego użytkownika (opcja Solo) kosztuje 75 zł miesięcznie, dla dwóch (Duet) - po 60 zł na osobę, a w wariancie Rodzina - po 50 zł.

Przy okazji wprowadzenia tego pakietu Play zmienił warunki w dotychczasowych planach abonamentowych: S, M i L. W każdym powiększono paczki internetu mobilnego, podwyższając ceny o 5-10 zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-i-orange-podnosza-ceny-nowe-stawki-i-pakiety-internetowe-jak-zareaguja-plus-i-t-mobile,7171060965095553a ##
Play od 5,5 roku reklamowany przez celebrytów
W poprzedniej kampanii Play, promującej Junior Box, wystąpiła piosenkarka Roksana Węgiel, a w akcji reklamującej Play Now TV - Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi.
Play od początku 2014 roku realizuje cykl kampanii z udziałem znanych osób. W tym okresie sieć promowali także byli i obecni sportowcy, m.in. Adam Małysz (w tegorocznej kampanii pojawił się z żoną i córką), Krzysztof Hołowczyc, Kuba Błaszczykowski i Zbigniew Boniek (byli wśród gwiazd kampanii związanej z zeszłorocznym mundialem piłkarskim), skoczkowie narciarscy na czele z Kamilem Stochem oraz Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-lte-zasieg-obejmuje-97-9-proc-polakow-5g-ready-12-7-proc-lista-nowych-miejscowosci,7171062315489409a ##
Aktywności reklamowe sieci Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji. Za przygotowanie i realizację nowej kampanii odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations)..
Na koniec marca br. Play miał 12,666 mln aktywnych użytkowników. W minionym kwartale telekom zanotował wzrost przychodów o 3 proc. do 1,686 mld zł oraz zysku netto o 39,7 proc. do 214 mln zł.
Piątek także w reklamach Netflixa i produktów Oshee
Popularność Krzysztofa Piątka zaczęła rosnąć jesienią ub.r., kiedy po przejściu do ligi włoskiej seryjnie zdobywał gole. W styczniu br. został sprzedany za ok. 35 mln euro do AC Milan, w którym kontynuował świetną passę strzelecką. Zadebiutował też w reprezentacji, pierwszego gola strzelił w październiku ub.r. Portugalii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/internet-mobilny-ranking-predkosci-w-2019-roku-play-liderem-orange-przed-t-mobile-i-plusem,7171069748729985a ##
Przełożyło się to na zainteresowanie piłkarzem ze strony reklamodawców. W maju br. Piątek został ambasadorem marketingowym napojów i przekąsek funkcjonalnych Oshee, wody mineralnej Kinga Pienińska i produktów bezglutenowych Sonko, a niedawno wystąpił w reklamie serialu Netflixa „Dom z papieru”.











