- P4 Sp. z o. o., właściciel marki Play, podjął decyzję o konsolidacji obsługi działań komunikacji marketingowej. Za całość komunikacji zewnętrznej marki odpowiadać będzie agencja reklamowa Plej, która do tej pory obsługiwała działania BTL oraz digital. Od teraz będzie również odpowiedzialna za działania ATL. Całościową obsługę komunikacji zewnętrznej marki będzie realizował jeden partner - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Sankowska-Sieniek, odpowiedzialna za komunikację z mediami w Play. Menadżerka nie chciała skomentować powodów tej decyzji.
Na naszą prośbę o komentarz do momentu publikacji materiału nie odpowiedział prezes agencji Grandesi Jacek Wlazło.
Play po 13 latach zmienia agencję reklamową
Grandesi pracowali dla Play od 2010 roku. Wiosną ubiegłego roku agencja (jeszcze pod nazwą Grandes Kochonos) obroniła w przetargu obsługę reklamową telekomu.

W reklamach Play konsekwentnie od lat stawiano na gwiazdy i celebrytów - np. na Kubę Wojewódzkiego, Agnieszkę Chylińską, Dawida Kwiatkowskiego, Adama Małysza, Annę Muchę, Martynę Wojciechowską, Roksanę Węgiel, Adama Nawałkę. Reklamy telekomu przyniosły także popularność aktorskiemu duetowi, Barbarze Kurdej-Szatan i Maciejowi Łagodzińskiemu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grandesi-koniec-grandes-kochonos-jacek-wlazlo-odchodzi-jacek-stalewski ##
Ostatnio w reklamach Play mogliśmy oglądać m.in. Piotra Adamczyka, Joannę Krupę, pod koniec czerwca rozpoczęto emisję spotów z Magdalenę Cielecką.












