W ramach promocji szansę na wygraną użytkownicy otrzymują za różne aktywności. 20 losów jest przyznawane za przeniesienie numeru do Play na Kartę, od jednego do 10 losów za doładowanie konta w aplikacji Play24, a jeden los za każdą aktywację pakietu za co najmniej 10 zł.
Raz w miesiącu losowane jest 100 tys. zł, a natychmiastowymi nagrodami przyznawanymi w aplikacji Play24 są e-bon 300 zł lub 2 tys. zł na karcie przedpłaconej. Loteria potrwa do 21 czerwca, za jej obsługę odpowiada agencja Fortis.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-5-5-mld-zl-kredyt-inwestycje-w-co-opinie-oferta-skargi-promocje,7170357253367937a ##
Akcję wspierają reklamy w konwencji obowiązującej w spotach Play od połowy ub.r.: do salonu sprzedaży sieci, w którym sprzedawców odgrywają Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, przychodzą klienci, a w ostatnich ujęciach pojawia się znana osoba.

Kamil Bednarek od kilku lat pojawia się w kampaniach Play na Kartę, w połowie ub.r. reklamował letnią promocję.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-operator-p4-zarzad-zmiany-prezes-jean-marc-harion,7170358682506881a ##
Od listopada ub.r. Play Communications ma nowego właściciela - 96,66 proc. akcji firmy kupiła francuska Grupa Iliad, płacąc 9,6 mld zł.
W ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 7,16 mld zł i zysku EBITDAaL o 6,3 proc. do 2,4 mld zł. Liczba jego użytkowników zwiększyła się o 390 tys. do 12,32 mln, głównie dzięki przejęciu Virgin Mobile Polska i wzrostowi popularności Play Now Box TV.











