Play podtrzymuje plan 2 mln klientów na koniec 2008 r.

Spółka P4, operator komórkowej sieci Play, podtrzymuje plan, wedługktórego na koniec roku będzie miała 2 mln klientów, poinformował wśrodę rzecznik firmy Marcin Gruszka. W przyszłym roku Play chcepozyskać kolejny milion nowych klientów.

isb / masz
isb / masz
Udostępnij artykuł:

"Jeśli nawet na koniec roku zabraknie nam trochę do 2 mln, tobędzie to bardzo niewiele" - powiedział Gruszka dziennikarzom.Dodał, że w przyszłym roku operator będzie chciał pozyskać kolejnymilion klientów. Dodał jednak, że spółka jeszcze pracuje nadplanami na przyszły rok.

"Wykonaliśmy już plan zakładający 50 tys. aktywacji internetumobilnego" - poinformował Gruszka. Spółka nie podała, ilu abonentówoferty "Play Online" chce mieć na koniec roku.

P4 i ING Bank Śląski przedstawiły w środę wspólną ofertę. Wramach programu lojalnościowego klienci banku będą mogli wykupićzestaw startowy Play Online na kartę w cenie 299 zł (plus 299 pktprogramu lojalnościowego).

Gruszka poinformował również, że spółka ma przygotowane środkina opłatę za rezerwację częstotliwości z pasma 900 MHz i woczekuje, że w najbliższych dniach Urząd Komunikacji Elektronicznejwyda decyzję przyznającą jej tą częstotliwość. P4 wygrał przetargina dwie rezerwacje tego pasma i złożył rezerwację na jedną z niej.Opłata wynosi 217 mln zł.

"Rozpoczniemy montowanie nadajników natychmiast po wydaniudecyzji przez UKE" - powiedział Gruszka.

isb / masz
Autor artykułu:
isb / masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii