Play reklamuje Formułę 4.0 dla Firm (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Formuła 4.0 dla Firm w sieci Play. Akcję wspólnie z P4 przygotowały firmy Grandes Kochonos, K2 i Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Formuła 4.0 dla Firm w Play informuje, że w ramach tej oferty za 65 zł miesięcznie można wykonywać nielimitowane połączenia i wysyłać dowolnie dużo wiadomości nie tylko do czterech sieci komórkowych, lecz również na numery stacjonarne. Taryfa została wprowadzona przez sieć na początku kwietnia (zobacz jej szczegółowe warunki). Formuła 4.0 jest też dostępna dla klientów indywidualnych (przeczytaj o tym więcej), czemu działania reklamowe towarzyszą od początku kwietnia.

Kampania Formuły 4.0 dla Firm obejmuje telewizję, radio, prasę, internet, outdoor, BTL oraz niestandardowe aktywności. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja K2, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji