Play reklamuje Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S (wideo)

Ruszyła kampania Play reklamująca dostępne w tej sieci smartfony Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, White Rabbit, K2 i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania telefonów Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S podkreśla ich najważniejsze zalety: reklamy pierwszego zwracają uwagę na jego wysokiej jakości wyświetlacz, wiernie odwzorowujący rzeczywiste kolory, a reklamy drugiego informują, że dzięki funkcji Beats Audio zapewnia głęboki, przestrzenny dźwięk, a muzyczny serwis streamingowy WiMP dostępny jest za darmo przez 30 dni. Kampania informuje też, że oba telefony są teraz dostępne za złotówkę w Formule 4.0 z Internetem Max.

W reklamach występuje dwójka pracowników salonu Play, znana z poprzednich reklam sieci z udziałem celebrytów.

Akcja reklamowa od początku czerwca jest prowadzona w telewizji, radiu i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, postprodukcją spotów zajęła się firma Papaya Films, działania w internecie realizuje agencja K2, działania BTL - agencja White Rabbit, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych