We wprowadzanych właśnie taryfach One Play Pro 40 i OnePlay Pro 60 oprócz stawki 29 groszy za minutę połączenia dowszystkich sieci - zarówno w ramach abonamentu, jak i pojego wykorzystaniu - obowiązuje przez 6 miesięcy 50-procentowyrabat na abonament. Z oferty mogą skorzystać klienci przenoszącyswoje numery z innych sieci, dotychczasowi abonenci Playpodpisujący kolejną umowę, użytkownicy Play Fresh z trzymiesięcznymstażem oraz kupujący te taryfy w e-shop.
Nową ofertę Play wspiera kampania reklamowa, wktórej Mikołaj atakuje przy pomocy katapulty firmę "brużdżącą w 29groszach za minutę". Przekaz ma podkreślać, że tylko w Play takastawka obowiązuje bez żadnych zastrzeżeń przez cały czas trwaniaumowy.
Stawka 29 groszy za minutę zostaje również wprowadzona nacały czas trwania umowy do taryf Play Mixtura Pro 30 i Play MixturaPro 50. Promocja skierowana jest zarówno do nowychabonentów, jak i klientów przedłużających umowy w ramach ofert mix.Osoby przenoszące numery do tych taryf otrzymują również przezpierwsze trzy miesiące po 20 zł na połączenia, SMSy i MMSy dowszystkich sieci oraz darmowe minuty (500 w Play Mixtura Pro 30, a1000 w Play Mixtura Pro 50) do wykorzystania przez 90 dni napołączenia w sieci Play i na numery stacjonarne. Natomiast klienciwykupujący te taryfy przez e-shop zyskują dodatkowe pieniądze (50zł w Play Mixtura Pro 30, a 70 zł w Play Mixtura Pro 50) dowykorzystania przez 90 dni na połączenia, SMSy i MMSy do wszystkichsieci.Tę ofertę wspiera kampania reklamowa, w której 29 groszy za minutęw Play Mixturze zostaje porównane z 58 groszami za minutę wMixPlusie. W obu kreacjach wizualizacją tej pierwszej stawki jestikona wyglądająca jak wykonana z tytanowej zbroi, co ma podkreślaćsolidność oferty Play.Całość działań reklamowych P4 przygotowało we współpracy z agencjąChange Communication (kreacja) i domem mediowym ZenithOptimedia(planowanie i zakup mediów).












