Play wprowadza taryfy One Play Pro 40 i 60 z 29 gr/min i porównujesię z MixPlusem (wideo)

W sieci Play wprowadzane zostają taryfy abonamentowe One Play Pro40 i One Play Pro 60 ze stawką 29 groszy za minutę połączenia,która obowiązuje też w Mixturze Pro 30 i 50. Ofertę wspierakampania reklamowa w konwencji świątecznej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

We wprowadzanych właśnie taryfach One Play Pro 40 i OnePlay Pro 60 oprócz stawki 29 groszy za minutę połączenia dowszystkich sieci - zarówno w ramach abonamentu, jak i pojego wykorzystaniu - obowiązuje przez 6 miesięcy 50-procentowyrabat na abonament. Z oferty mogą skorzystać klienci przenoszącyswoje numery z innych sieci, dotychczasowi abonenci Playpodpisujący kolejną umowę, użytkownicy Play Fresh z trzymiesięcznymstażem oraz kupujący te taryfy w e-shop.

Nową ofertę Play wspiera kampania reklamowa, wktórej Mikołaj atakuje przy pomocy katapulty firmę "brużdżącą w 29groszach za minutę". Przekaz ma podkreślać, że tylko w Play takastawka obowiązuje bez żadnych zastrzeżeń przez cały czas trwaniaumowy.

Stawka 29 groszy za minutę zostaje również wprowadzona nacały czas trwania umowy do taryf Play Mixtura Pro 30 i Play MixturaPro 50. Promocja skierowana jest zarówno do nowychabonentów, jak i klientów przedłużających umowy w ramach ofert mix.Osoby przenoszące numery do tych taryf otrzymują również przezpierwsze trzy miesiące po 20 zł na połączenia, SMSy i MMSy dowszystkich sieci oraz darmowe minuty (500 w Play Mixtura Pro 30, a1000 w Play Mixtura Pro 50) do wykorzystania przez 90 dni napołączenia w sieci Play i na numery stacjonarne. Natomiast klienciwykupujący te taryfy przez e-shop zyskują dodatkowe pieniądze (50zł w Play Mixtura Pro 30, a 70 zł w Play Mixtura Pro 50) dowykorzystania przez 90 dni na połączenia, SMSy i MMSy do wszystkichsieci.Tę ofertę wspiera kampania reklamowa, w której 29 groszy za minutęw Play Mixturze zostaje porównane z 58 groszami za minutę wMixPlusie. W obu kreacjach wizualizacją tej pierwszej stawki jestikona wyglądająca jak wykonana z tytanowej zbroi, co ma podkreślaćsolidność oferty Play.Całość działań reklamowych P4 przygotowało we współpracy z agencjąChange Communication (kreacja) i domem mediowym ZenithOptimedia(planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+