Play z Agencją Hardwork Communications

Hardwork Communications zorganizowała dla nowego operatora telefonii komórkowej Project4 (P4), właściciela marki Play, cykl wydarzeń związanych z dystrybucją telefonów testowych w programie o nazwie nadchodzi4.com.

hc-kk
hc-kk
Udostępnij artykuł:

Agencja Hardwork Communications była odpowiedzialna za przeprowadzenie prezentacji szkoleniowych, organizację punktów wydawania telefonów oraz proces logistyczny. Łącznie w Trójmieście i Warszawie przekazanych zostało 20 000 aparatów służących do testowania usług Play.

Nowy operator po wejściu na rynek będzie sprzedawał swoje usługi w sieci sklepów Germanos. Na razie z usług PLAY skorzysta 20 tysięcy testujących wyłonionych w programie rekrutacyjnym, którzy otrzymali telefony oraz limit na rozmowy i smsy do 150 zł. Operator zapozna się z ich opiniami i sugestiami w celu lepszego dopasowania oferty do potrzeb konsumentów.

hc-kk
Autor artykułu:
hc-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji