Play zmienia dom mediowy

Netia i Play podjęły decyzję o konsolidacji budżetów reklamowych.Połączone budżety reklamowe Netii i Playa będzie obsługiwał dommediowy ZenithOptimedia.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netięi Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek -czytamy w komunikacie prasowym.

Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwanianowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowospółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początkuprzyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwanyprzez obecny dom mediowy - Guideline, który pracował z Play odprawie dwóch lat, przygotowując wprowadzenie marki na rynek, atakże program testowy nagrodzony Effie.

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play ma obecnie ponad 500tysięcy klientów i podtrzymuje prognozę 750 tysięcy na koniec 2007roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"