'Playboy' (Marquard Media Polska) miał w marcu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 91 075 egz. (91 636 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował "CKM" (Marquard Media Polska) - 84 991 egz. (wzrost o 11,5 proc.), na trzecim "Men’s Health Polska" (Motor-Presse Polska) - 65 520 egz. (wzrost o 9 proc.) a na czwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 64 259 egz. (wzrost o 1,5 proc.).
marzec20072006ZKDPSprzedaż ogólemPlayboy9107591636CKM8499176323Men’s Health Polska6552060171Logo6425963373
2007marzeclutyZKDPSprzedaż ogólemPlayboy9107554798CKM8499176525Men’s Health Polska65520-Logo6425967574
W marzec 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 40 199 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 36 957 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 813 egz. (rok wcześniej 21 200 egz.).

marzec20072006ZKDPSprzedaż ogólemForbes4019936957Manager Magazin3081321200
2007marzeclutyZKDPSprzedaż ogólemForbes4019941731Manager Magazin3081329599
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:











