'CKM' (Marquard Media Polska) miał w grudniu 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 132 586 egz. (o 2 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.
Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca) - 101 453 egz. a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 71 060 egz.
grudzień20062005ZKDPSprzedaż ogólemCKM132586135508Playboy10145391220Logo71060-Men’s Health Polska6130059583
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Playboy".
2006grudzieńlistopadZKDPSprzedaż ogólemCKM13258694919Playboy10145367181Logo7106065318Men’s Health Polska6130060252
W listopadzie 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 35 802 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 36 834 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 588 egz. (rok wcześniej 20 074 egz.).

grudzień20062005ZKDPSprzedaż ogólemForbes3580236834Manager Magazin2958820074
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotowały oba miesięczniki.
2006grudzieńlistopadZKDPSprzedaż ogólemForbes3580235038Manager Magazin2958829123
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:











