Player.pl ma 1,5 mln subskrybentów. „Krokiem milowym zmiana modelu dystrybucyjnego”

Według nieoficjalnych ustaleń Wirtualnemedia.pl należąca do TVN Grupa Discovery platforma Player.pl ma podobno ok. 1,5 mln subskrybentów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca nie ujawnia tych statystyk, ale podkreśla, że Player mocno rozwinął się przez ostatni rok. - Krokiem milowym w rozwoju platformy była zmiana modelu dystrybucyjnego w lutym ub.r., która bardzo się sprawdziła - mówi nam Maciej Gozdowski, szef Player.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Player.pl ma 1,5 mln subskrybentów. „Krokiem milowym zmiana modelu dystrybucyjnego”
Maciej Gozdowski, fot. TVN

Jak ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, należący do TVN Grupa Discovery serwis Player.pl ma obecnie ok. 1,5 mln abonentów.

- Niestety, nie mogę potwierdzić tych liczb ani zdradzić innych, ale jest bardzo dobrze. Mogę śmiało powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces, patrząc na liczbę stałych i zaangażowanych użytkowników, których baza nieustannie się powiększa - nasza oferta cały czas przyciąga nowych subskrybentów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Player.pl.

Gozdowski nie podaje natomiast żadnych danych o liczbie klientów platformy.

Platforma duży wzrost liczby subskrybentów zaczęła notować od lutego ub.r., kiedy TVN Grupa Discovery postanowiła zmienić model dystrybucyjny na SVOD. Wówczas wszystkie treści w serwisie dostępne były w płatnych pakietach, wcześniej serwis posiadał model mieszany (np. treści przed premierą w TVN dostępne były odpłatne, a programy i seriale po premierze w telewizji linearnej oglądać można było po obejrzeniu reklam).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/player-pl-ukraina-kanaly-informacyjne-oplata-jak-odbierac-tvn24,7170020727650433a ##

W maju 2020 roku wprowadzono obowiązek rejestracji i zalogowania w celu obejrzenia większości dostępnych materiałów, wcześniej z serwisu można było korzystać bez posiadania konta (logowanie było potrzebne tylko w przypadku dostępu do płatnych treści).

- Krokiem milowym w rozwoju platformy była zmiana modelu dystrybucyjnego w lutym ub.r., która bardzo się sprawdziła. Tuż po tej zmianie mieliśmy niższe wyniki w Gemiusie, ponieważ z serwisu mieszanego staliśmy się w pełni płatną platformą. W kolejnych miesiącach jednak udało się nam te wyniki odrobić, co jest ogromnym sukcesem. Uważam, że zmiana modelu to była bardzo dobra biznesowa decyzja - informuje nas Gozdowski.

Wielokrotny wzrost liczby abonentów w ostatnich latach

Z naszych ustaleń wynika, że w lutym ub.r. (w okresie zmiany modelu dystrybucyjnego) Player.pl miał około pół mln płatnych użytkowników.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chylka-serial-player-original-kontynuacja,7170024681310337a ##

Przez ponad ostatnie ponad trzy lata serwis zwiększył bazę subskrybentów o ponad 20 razy, przez ostatnie dwa lata - ponad cztery razy, a przez ostatni rok - około trzy razy.

- Napływ nowych abonentów jest związany nie tylko z premierami naszych kolejnych produkcji. To wynikowa wielu czynników, od pory roku po zmiany nawyków społeczeństwa. Dbamy z całego serca o naszych użytkowników,  udaje nam się ich utrzymać, ponieważ dajemy im to, czego od nas oczekują - mówi nam szef Player.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kontrola-player-pl-czwarty-sezon-kiedy-premiera-obsada,7170026040059521a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"