Celem kampanii jest zainteresowanie widzów biblioteką tytułów pod marką Player Original.
W pierwszej z trzech odsłon akcji odbiorcy zobaczą gwiazdę „Skazanej” Agatę Kuleszę, a w kolejnych - Piotra Głowackiego, czyli podkomisarza Filipa Zacharę z „Nieobecnych” oraz Mateusza Banasiuka wcielającego się w postać porucznika Tadeusza Mroza w „Pajęczynie”.

Dodatkowo w spotach wchodzących w skład kampanii promocyjnej wystąpili również aktorka z Klubu Komediowego Kinga Kosik-Burzyńska oraz influencerzy. Wśród nich znaleźli się: Kinga Dąbrowska, Adrian Fabian, Aleksandra Chojnacka, Dawid Rakowski, Iga Szamborska, Natalia Maszkowska, Natalia Sisik, Gabi Kowalewska, Seweryn Habdas, Simon Losik i Wanesa Stefaniak.
Kampania pod hasłem „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” będzie emitowana w sieci, rozgłośniach radiowych oraz na antenach i w mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/player-pakiet-bez-reklam-ile-kosztuje-ceny,7170101724763777a ##











