Dzienniki Głos Koszaliński oraz Głos Pomorza wprowadziły do nadbałtyckich kurortów nowy bezpłatny tygodnik "Plaża Top Trendy". Pierwszy numer pilotażowy ukazał się 18 lipca bieżącego roku i został rozkolportowany do 30 nadmorskich miejscowości. Grupą docelową są oczywiście turyści.
Tygodnik wydawany jest w pełnym kolorze, a swoją tematyką obejmuje przede wszystkim wszelakie sposoby wakacyjnej rozrywki. W poszczególnych numerach nie zabraknie informacji o wydarzeniach kulturalnych, imprezach i koncertach, oraz rozrywce i nadmorskiej rekreacji.
Wydawca zaplanował 6 wydań tygodnika w terminie od 22 lipca do 27 sierpnia bieżącego roku. Swoim zasięgiem gazeta obejmuje 38 miejscowości, sięgając od Świnoujścia do Sopotu. Nakład jednorazowy sięga 75.000 egzemplarzy. "Plaża Top Trendy" jest dostępna na promenadach i deptakach, w ośrodkach wczasowych i pensjonatach, a także w sezonowych punktach gastronomicznych i usługowo - handlowych.

Projekt jest prowadzony przez Dyrektorów Wydawniczych dzienników Artura Mielcarka i Wiesława Głodka. Brokerem reklamy jest Dom Prasy Regionalnej Mediatak sp. z o.o.











