Plej zajmie się obsługą reklamową marki Namysłów

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację tegorocznej komunikacji marki Namysłów z portfolio Grupy Żywiec. Współpraca obejmuje strategię, koncept kreatywny oraz realizację komunikacji marki w 2021 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Plej zajmie się obsługą reklamową marki Namysłów

Kampania prowadzona będzie w kanałach ATL i digital. Planowane są także działania niestandardowe. Nowa komunikacja ma na celu odświeżenie wizerunku marki i przybliżenie jej obecnym i nowym konsumentom.

-  Namysłów to pierwsza piwna marka, z jaką mamy przyjemność współpracować od strony strategicznej i komunikacyjnej. To kolejny wyjątkowy produkt z tradycją, mocnym osadzeniem regionalnym, obecny w wymiarze ogólnopolskim, który będziemy mieli szansę obsługiwać w naszej agencji - przekonuje Łukasz Gumowski, creative partner z Plej.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, jak długo będą współpracować.

Obsługą marki Namysłów Pils zajmowała się ostatnio agencja BBDO Warszawa. Markę promował prezenter telewizyjny Marcin Prokop, który prowadził program internetowy "Z tymi co się znają".

Grupa Żywiec kupiła Browar Namysłów

Grupa Żywiec w 2018 roku kupiła od Chicago Poland Investment Group 100 proc. udziałów w Browarze Namysłów. Do głównych marek Browaru Namysłów należą: Namysłów Pils, Braniewo, Zamkowe i Kuflowe.

Do najważniejszych marek Grupy Żywiec należą: EB, Desperados, Heineken,  Królewskie, Specjal, Leżajsk, Warka, Tatra i Żywiec.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji