Plej zajmie się obsługą reklamową marki Namysłów

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację tegorocznej komunikacji marki Namysłów z portfolio Grupy Żywiec. Współpraca obejmuje strategię, koncept kreatywny oraz realizację komunikacji marki w 2021 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Plej zajmie się obsługą reklamową marki Namysłów

Kampania prowadzona będzie w kanałach ATL i digital. Planowane są także działania niestandardowe. Nowa komunikacja ma na celu odświeżenie wizerunku marki i przybliżenie jej obecnym i nowym konsumentom.

-  Namysłów to pierwsza piwna marka, z jaką mamy przyjemność współpracować od strony strategicznej i komunikacyjnej. To kolejny wyjątkowy produkt z tradycją, mocnym osadzeniem regionalnym, obecny w wymiarze ogólnopolskim, który będziemy mieli szansę obsługiwać w naszej agencji - przekonuje Łukasz Gumowski, creative partner z Plej.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, jak długo będą współpracować.

Obsługą marki Namysłów Pils zajmowała się ostatnio agencja BBDO Warszawa. Markę promował prezenter telewizyjny Marcin Prokop, który prowadził program internetowy "Z tymi co się znają".

Grupa Żywiec kupiła Browar Namysłów

Grupa Żywiec w 2018 roku kupiła od Chicago Poland Investment Group 100 proc. udziałów w Browarze Namysłów. Do głównych marek Browaru Namysłów należą: Namysłów Pils, Braniewo, Zamkowe i Kuflowe.

Do najważniejszych marek Grupy Żywiec należą: EB, Desperados, Heineken,  Królewskie, Specjal, Leżajsk, Warka, Tatra i Żywiec.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu