Plejada, Pudelek i Świat Gwiazd najbardziej opiniotwórcze wśród serwisów o gwiazdach

Plejada.pl, Pudelek.pl i Świat Gwiazd to najczęściej cytowane serwisy internetowe o tematyce showbiznesowej w Polsce – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, udostępnionych przez Iberion.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Plejada, Pudelek i Świat Gwiazd najbardziej opiniotwórcze wśród serwisów o gwiazdach

We wrześniu br. na portal Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) inne media powoływały się 524 razy, ma serwis Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) powoływano się z kolei 447 razy. Na trzecim miejscu znalazł się Świat Gwiazd (Grupa Iberion), który istnieje najkrócej na rynku. Na ten serwis powoływano się we wrześniu br. 235 razy.

Poza podium znalazł się należący do Grupy Polsat Interia Pomponik.pl oraz należący do Agory Plotek.pl. Powoływano się na nie odpowiednio 229 i 224 razy.  

Jak już informowaliśmy, we wrześniu najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce została „Gazeta Wyborcza” - informuje Instytut Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu – z liczbą jedynie ośmiu wzmianek mniej – znalazła się „Rzeczpospolita”. Podium zamyka Onet. W czołówce mediów internetowych był portal Wirtualnemedia.pl.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję