Plejada wyprzedziła Pudelek w liczbie użytkowników, mocno w dół Jastrzabpost i Eska.pl (TOP 10)

Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej na pozycję lidera zasięgowego po dużym wzroście awansowała Plejada.pl, wyprzedzając Pudelek.pl, który nadal notuje zdecydowanie najwięcej odsłon. Mocno zmalały wyniki Jastrzabpost.pl, sekcji show-biznesowej Eska.pl oraz liczba odsłon Plotek.pl i działu show-biznesowego WP.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że w lipcu br. serwis Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 5,82 mln internautów, wykonując 38,62 mln odsłon, każdy przeciętnie 6,6. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) przy niewiele niższej liczbie odwiedzających (5,75 mln) zanotował 158,5 mln odsłon (średnio 27,6 na internautę).

Więcej odsłon niż Plejada miały też trzy kolejne witryny w zestawieniu. Na Plotek.pl (Agora) 5,01 mln internautów wykonało 44,15 mln odsłon (każdy przeciętnie 8,8), w dziale WP.pl o tematyce show-biznesowej 4,75 mln użytkowników wygenerowało 42,97 mln odsłon (średnio po 9), a Pomponik.pl (Grupa Interia) miał 4,3 mln odwiedzających i 66,47 mln odsłon (przeciętnie 15,4 na użytkownika).

Najwyższą średnią liczbę odsłon osiągnęła sekcja show-biznesowa Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 243,1 tys. internautów wygenerowało w niej 7,09 mln odsłon, każdy średnio 29,2.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-przed-rasp-interia-bez-wzrostu-po-fuzji-z-polsatem-netflix-i-wydawca-pikio-w-top20-gemius-pbi-z-lipca,7170493245761153a ##

Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) zanotował 1,13 mln użytkowników i 8,35 mln odsłon, dział show-biznesowy Eska.pl (Grupa ZRP Media) - 525,1 tys. użytkowników i 2,19 mln odsłon, a Obcas.pl (Aju Media) - 361,9 tys. odwiedzających i 497,7 tys. odsłon. Natomiast na Jastrzabpost.pl 244,4 tys. internautów wykonało 1,48 mln odsłon.

grafika

W porównaniu z lipcem ub.r. Plejada.pl osiągnęła wzrost liczby użytkowników o 1,79 mln (44,3 proc.) i liczby odsłon o 11,2 mln (40,9 proc.). Dzięki temu w tej pierwszej statystyce wyprzedziła Pudelek.pl, który przy wzroście liczby odwiedzających o 430,9 tys. (8,1 proc.) stracił 14,18 mln odsłon (8,2 proc.).

Podobnie jak w przypadku Pudelka zmieniły się wyniki dwóch innych witryn. Na Plotek.pl przybyło 129,5 tys. internautów (2,6 proc.) i ubyło 12,66 mln odsłon (22,3 proc.), a w sekcji show-biznesowej WP.pl było 121,7 tys. użytkowników (2,6 proc.) więcej i 24,83 mln odsłon (36,6 proc.) mniej niż przed rokiem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tiktok-w-mobile-u-przed-snapchatem-i-twitterem-wykop-i-nk-pl-w-dol-top-serwisow-i-aplikacji-spolecznosciowych,7170489226897537a ##

Mocno zmalała odwiedzalność Jastrzabpost.pl i sekcji show-biznesowej Eska.pl. Pierwszy serwis stracił 787,8 tys. użytkowników (76,3 proc.) i 5,49 mln odsłon (78,7 proc.), a drugi - 348,7 tys. odwiedzających (39,9 proc.) i 1,73 mln odsłon (44,1 proc.).

Za to na Pomponik.pl przybyło 109 tys. internautów (2,6 proc.) i 17,22 mln odsłon (35 proc.). Natomiast Kozaczek.pl przy wzroście liczby użytkowników o 434,3 tys. (62,1 proc.) stracił 84 tys. odsłon (1 proc.). Obcas.pl przed rokiem działał w innej odsłonie i zanotował zbyt niską odwiedzalność, żeby została ona oszacowana w badaniu Gemius/PBI.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Pracownicy TVP dostaną więcej na Boże Narodzenie? Kolejne pismo do władz

Pracownicy TVP dostaną więcej na Boże Narodzenie? Kolejne pismo do władz

Finał "Tańca z gwiazdami" miał więcej widzów niż przed rokiem

Finał "Tańca z gwiazdami" miał więcej widzów niż przed rokiem

Nowe kanały muzyczne z koncesjami. Mogą trafić do kablówek i na satelitę?

Nowe kanały muzyczne z koncesjami. Mogą trafić do kablówek i na satelitę?

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta
Materiał reklamowy

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta

Platforma Megogo w pakiecie z YouTube Premium

Platforma Megogo w pakiecie z YouTube Premium