Kampania podkreśla, że w ofercie abonamentowej Plusa można dokupić za 25 zł 60 GB pakietu internetowego miesięcznie. Dodatkowo w atrakcyjnych cenach dostępne są laptopy OMEN.
Promocja jest przeznaczona dla klientów taryf abonamentowych od 49,90 zł w górę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-swiateczna-promocja-dostep-do-tidal-hbo-i-ligi-mistrzow-uefa-za-darmo-warunki-promocji,7170817028233345a ##
W reklamach Szymon Majewski występuje jako bohater plakatu ustawionego w punkcie obsługi klientów Plusa. Do reklamowanej oferty zachęca przede wszystkim chłopca, który przyszedł tam z rodzicami.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, internet oraz outdoor. Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa, spot wyreżyserował Bartosz Prokopowicz, nakręcił Mateusz Wichłacz, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Grupa Cyfrowy Polsat, do której należy Polkomtel, operator sieci Plus, na koniec czerwca br. miała sprzedanych w modelu abonamentowym 7,6 mln jednostkowych usług telefonii mobilnej i 1,79 mln internetu.











