W spocie Szymon Majewski prowadzi tłum klientów do salonu Plusa, co relacjonuje dziennikarka telewizyjna. Ma to symbolizować, że według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej w ub.r. najwięcej numerów między sieciami przeniesiono do operatora Plusa, w samym czwartym kwartale było to 101,8 tys., jednocześnie telekom stracił 67,7 tys. numerów.
Kampania reklamuje plan abonamentowy za 30 zł miesięcznie (z uwzględnieniem 10 zł rabatu za e-fakturę) obejmujący nielimitowane usługi: rozmowy do wszystkich sieci w Polsce, SMS-y i MMS-y oraz internet.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-internet-swiatlowodowy-oferta-take-na-laczach-orange-polska-dostepny-w-3-2-mln-domow-wiecej,7170773251970689a ##
W poprzedniej kampanii Plusa z udziałem Szymona Majewskiego promowana była oferta wyprzedażowa urządzeń.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, radio oraz BTL.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa. Spot nakręcił Mateusz Wichłacz, wyreżyserował Łukasz Jaworski, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Televisor i Ztudioiburza. W reklamie wykorzystano piosenkę „Standing Tall” Marka Thomasa.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-siec-5g-polkomtel-w-2020-roku-ktore-miastach-czestotliwosc-2600-mhz,7170776140261505a ##
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.
W segmencie abonamentowym sprzedaż zwiększyła się o 3,8 proc. do 14,59 mln RGU, a w pionie prepaidowym zmalała o 4,1 proc. do 2,68 mln. Do grupy należą przede wszystkim Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat, Polkomtel oraz przejęte w ostatnich latach Netia i Eleven Sports.











