Spot z kampanii pokazuje seniorów z rodziny Praktycznych, którzy w przeciwieństwie do tych Niepraktycznych, korzystają z internetu Plus na Kartę, dzięki czemu nie kończy im się pakiet internetowy i mogą bez przeszkód oglądać na smartfonie popisy baletowe wnuczki.
Reklamy podkreślają, że w Plusie na Kartę po doładowaniu za 25 zł przez 30 dni można korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci oraz 10 GB pakietu internetowego, a przy aktywowaniu startera dostaje się dodatkowe 6 GB. Informują też o wprowadzonej pod koniec stycznia br. usłudze GigaBank, w ramach której można przedłużyć ważność niewykorzystanego pakietu internetowego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szymon-majewski-relacjonuje-szturm-rodzin-na-salony-plusa-wideo,7171113854940801a ##
Akcja reklamowa obejmuje telewizję oraz internet.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa. Spot nakręcił Kuba Burakiewicz, wyreżyserował Jan Forys, produkcją zajęli się Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Rio De Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.











