W ramach promocji przy każdym doładowaniu konta użytkownik Plus na Kartę otrzymuje dwa razy większy pakiet internetowym. Przy różnych kwotach wynosi on od 0,2 do 200 GB.
Przy zużywaniu pakietów nie jest uwzględniane korzystanie z aplikacji Plus Music, Ipla, Facebook, Messenger i Viber.

W kampanii występuje rodzina Praktycznych, znana z poprzednich reklam Plus na Kartę. Nowy spot pokazuje, jak dzięki większemu pakietowi mogą wygodnie zrobić w internecie zakupy świątecznej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szymon-majewski-swiateczny-doradca-prezentowy-plus-reklama-opinie,7170811370805377a ##
Kreację nowej kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Jan Foryś, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Akcja zaczęła się 14 listopada, obejmuje telewizję i kina.
Na koniec września br. grupa Cyfrowy Polsat, do której należy sieć Plus, miała sprzedanych 2,44 mln jednostkowych usług (RGU) telefonii mobilnej w modelu prepaidowym, o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej.











