Plus oraz TP SA liderami sportowego sponsoringu

Podczas listopadowego badania efektywności sponsoringu sportowegonajwiększy udział wśród stacji telewizyjnych generujących zwrotmedialny miały kanały telewizji publicznej. Najaktywniejeksponowane były marki Plus (siatkówka) oraz TP (piłka nożna).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Największą liczbę kontaktów widza z markami w listopadziewygenerowały mecze eliminacyjne do ME w piłce nożnej emitowaneprzez TVP2. Piłka nożna była także dyscypliną o największejwartości medialnej w listopadzie(ponad 36 mln złotych). Na drugiejpozycji znalazła się siatkówka mężczyzn (ponad 9 mln. złotych),trzecie miejsce zajęła siatkówka kobiet ( ponad 8 mln złotych).

Największą wartość medialną dla sponsorów sportu wygenerowałyTVP2 (blisko 16 mln złotych), Polsat (ponad 10 mln złotych) i TVN(blisko 10 mln złotych)

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Pentagon Research.Monitorowane były programy ( w tym wiadomości), w którychpokazywane są imprezy polskie, bądź z udziałem polskim sportowców.Wartość medialna została wyliczona w oparciu o średnie cpt dlamonitorowanych stacji, oraz średnią oglądalność programów, podczasktórych emitowane były marki.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji