W spocie Plushak, bohater marki Plush, relaksuje się w salonie masażu, w przeciwieństwie do mężczyzny na sąsiedniej leżance. Reklama podkreśla, że w ofercie Plush Abonament za 25 zł miesięcznie otrzymuje się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci oraz 15 GB pakietu internetowego (nie zmniejsza go korzystania z najpopularniejszych platform społecznościowych) i dodatkowe 10 GB do zużycia na YouTubie.
Ponadto w wybranych wariantach oferty dostępny jest Samsung Galaxy A50 - za 49 zł opłaty początkowej i 24 rat po 65 zł.

W poprzednich kampaniach Plusha reklamowana była wersja na kartę. W spocie promocji „Gruba tuba do YouTube’a” Plushak odbijał raperowi dziewczynę, a w reklamie oferty „30 GB na wakacje za darmo” szukał lekarstwa na wifi.
Działania reklamujące Plush są realizowane głównie w telewizji, internecie oraz kinach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, za realizację spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-i-polkomtel-maja-zaplacic-16-7-mln-zl-kar-za-mylace-reklamy-smartdomu,7170821930280577a ##
Oferta Plush jest dostępna od ponad pięciu lat, Polkomtel nie podaje, ilu użytkowników z niej korzysta. Cała grupa Cyfrowy Polsat w drugim kwartale br. miała sprzedanych 2,42 mln jednostkowych usług telefonii komórkowej w modelu prepaidowym, o 5,5 proc. mniej niż rok wcześniej.











