W spocie policjanci, wezwani przez starszą sąsiadkę, odwiedzają pluszaka symbolizującego markę Plush, szukając uczestników imprezy. Nie znajdują nikogo, bo bohater bawi się ze znajomymi głośno, ale poprzez komunikator internetowy.
Reklama podkreśla, że na potrzeby takich imprez w Plush na kartę można aktywować 120 GB za 15 zł. Pakiet jest podzielony na trzy części po 40 GB, każda dostępna przez 30 dni.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-podwyzka-oferty-na-karte-w-gore-ceny-rozmow-wiadomosci-i-polaczen-z-internetem,7170426376685697a ##

Kampanie reklamujące ofertę Plush są realizowane głównie w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze.
Za obsługę reklamową marki Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-siec-cyfrowy-polsat-wieze-nadawcze-ma-kupic-cellnex,7170410441726081a ##
W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat, do której należy m.in. Polkomtel, zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, w tych w modelu prepaidowym - o 0,2 proc. do 2,45 mln.











