Plushak uwalnia podejrzanych w spocie promującym duże zadowolenie klientów Plush na Kartę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty Plush na Kartę (należącej do Polkomtelu) podkreślająca wysoki poziom zadowolenia użytkowników z jej usług. Za obsługę reklamową marki odpowiadają Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Plushak uwalnia podejrzanych w spocie promującym duże zadowolenie klientów Plush na Kartę (wideo)

W spocie z kampanii Plushak, bohater symbolizujący markę Plush, jest jedną z osób stojących na policyjnych okazaniu jako podejrzane o zakłócenie ciszy nocnej. Kobieta wskazuje pluszowego bohatera, a inne osoby dziękują mu, że mogą wyjść z aresztu.

Kampania podkreśla, że w badaniu zrealizowanym jesienią ub.r. 90 proc. klientów Plush stwierdziło, że są zadowoleni z tej oferty. W reklamach są też informacje o kluczowych warunkach taryfy Plush na Kartę: nielimitowanych rozmowach, SMS-ach i MMS-ach w kraju do wszystkich sieci oraz pakiecie 10 GB internetu na 30 dni za 25 zł (z dodatkowymi 10 GB gratis).

Działania reklamujące Plush na Kartę są realizowane głównie w telewizji oraz internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum Polska. Spot nakręcił Jacek Podgórski, a wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"