W spocie pluszak symbolizujący markę Plush z wykorzystaniem wymyślnych metod odpiera w domu atak dwóch intruzów, podobnie jak bohater filmu „Kevin sam w domu”. Na koniec ich krępuje i stwierdza: „A nie mówiłem, że w te Święta nie będę sam w domu”.
Reklama informuje o promocji, w ramach której użytkownik Plusha może dostać gratis 100 GB. Taki pakiet przysługuje przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy na 24 miesiące dotyczącej jednego z trzech wariantów abonamentowych: za 25 zł, 30 zł i 50 zł miesięcznie. Pakiet jest ważny przez 24 miesiące.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-abonament-promocja-smartfony-xiaomi-oppo-100-zl-premia-wojciech-mecwaldowski-swiety-mikolaj,7170084586936449a ##

Działania reklamujące Plusha obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za obsługę reklamową marki odpowiadają agencja Freundschaft (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
Komedia „Kevin sam w domu” od wielu lat jest emitowany przez Polsat w Boże Narodzenie, w tym roku będzie można ją obejrzeć w wigilijny wieczór. Bloki reklamowe przy filmie są najdroższe w grudniowym cenniku Polsatu, 30 sekund kosztuje 73,7 tys. zł netto.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-box-canal-lista-kanalow-jak-odbierac-cena-opinie,7170075346925185a ##
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, pod marką Grupa Polsat Plus działająca od września br., osiągnęła wzrost wpływów w ujęciu skorygowanym o 2,5 proc. do 2,59 mld zł, a dzięki finalizacji sprzedaży Polkomtel Infrastruktury za 7,07 mld zł zanotowała 3,15 mld zł zysku netto. Na koniec września firma miała 7,47 mld zł na rachunkach i lokatach.

Na konferencji prasowej na początku listopada menedżerowie grupy Cyfrowy Polsat poinformowali, że niebawem firma ogłosi nową strategię rozwoju.











