Plushak z rozmachem niesie choinkę w bożonarodzeniowej kampanii Plush na Kartę (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa zachęcająca do rejestrowania numerów w taryfie Plush na Kartę (oferowanej przez Polkomtel). Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, Human Ark, TFP i Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot pokazuje, jak Plushak, brand hero taryfy Plush, idzie ośnieżoną ulicą z bożonarodzeniową choinką na ramieniu. Kiedy chłopak pyta, gdzie może zarejestrować swój starter w tej taryfie, bohater pokazuje mu różne miejsca: salon Plusa, kiosk, pocztę i stację benzynową, a przy tym tak wymachuje choinką, że parę razy przewraca chłopaka.

Reklamy podkreślają nie tylko mnogość punktów usługowych, w których można rejestrować numery w Plush na Kartę, lecz także to, że przy rejestracji użytkownik otrzymuje 50 GB limitu internetowego i 500 zł na połączenia krajowe i SMS-y.

 

Akcja reklamowa ruszyła 11 listopada, jest prowadzona w telewizji, kinach, internecie oraz na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk, wyprodukowali Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęło się studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu